Reglament
5a. MARXA SOLIDÀRIA DE PALAU ACAPS-Girona
REGLAMENT
Art. 1.- L’Associació Catalana d’Amics del Poble Sahrauí de Girona, amb la
col·laboració de l’Ajuntament de Girona, l’Agrupament Escolta Pare Claret i el
Club Atletisme Girona, organitza la 5a.MARXA SOLIDÀRIA DE PALAU ACAPS-GIRONA a
celebrar-ne el dia 1 de Maig de 2017 amb sortida i arribada al Pavelló
Municipal de Palau.
Art. 2.- La present prova és popular, no competitiva i oberta a tothom. Els
menors d’edat és obligatori que vagin acompanyats de pare/mare/tutor.
Art. 3.- L’organització disposarà d’una assegurança obligatòria i dels dispositius
necessaris per tal de poder efectuar les primeres cures i el trasllat en cas
d’accident.
Art. 4.- La sortida serà des del Pavelló Municipal de Palau a les 8:30
els marxaires i a les 9:00h del matí els corredors. Es realitzarà un
recorregut llarg d’uns 12 Km i un recorregut curt de 8 Km aproximadament amb un
avituallament cap al quilòmetre 6. Cada participant podrà realitzar la
marxa segons les seves capacitats, ja sigui corrents o caminant. S’aconsella
als participants que siguin prudents, cal seguir les fites marcades i no sortir
del camí, així com seguir totes les indicacions dels controls.
La marxa acabarà a les 11:30 hores.
La marxa acabarà a les 11:30 hores.
Art. 5.- Inscripcions: Places limitades a 500 participants.
Inscripcions anticipades fins el dia 29 d'abril, omplint el formulari
d'inscripció i fent un donatiu d'ajut als refugiats sahrauís de 9 € i
de 10 € el dia de la cursa al taulell d'inscripció.
Es faran inscripcions el mateix dia de la cursa de les 8:00h fins les
8.45h sempre i quan restin places lliures. Donatiu d'ajuda als refugiats
sahrauís, 10 €.
Els inscrits a través de la pàgina web podran recollir el dorsal el mateix
dia de la cursa de les 8 a les 8’30 hores. Caldrà dur el dorsal en un lloc
visible.
Art. 6.- Obsequis i premis: una vegada acabada la prova, s’obsequiarà als
participants amb un esmorzar i beguda, i un petit obsequi.
Art. 7.- La simple participació en l’acte, tant de participant com de
públic, autoritza a l’organització el dret d’imatge de les fotografies que es
realitzin durant la prova.
Les persones participants permeten explícitament que el seu nom, cognom,
gènere i any de naixement siguin publicats a les llistes d’inscrits, com també
a la de resultats, en cas d’acabar la cursa, seguint la normativa establerta.
Art. 8.- La prova podrà ser suspesa en cas de que per inclemència del temps
o qualsevol altre problema així ho determini el Comitè Organitzador. En el cas
de suspendre la prova, no es retorna l’import d’inscripció però si es donaran
als participants els obsequis.
Art 9.- Els/les participants que superin el temps previst, i un cop els avancin els cotxes de tancament de l’organització i així se’ls indiqui, podran continuar, però ja fora de cursa i hauran de respectar la normativa general de circulació.
Art 9.- Els/les participants que superin el temps previst, i un cop els avancin els cotxes de tancament de l’organització i així se’ls indiqui, podran continuar, però ja fora de cursa i hauran de respectar la normativa general de circulació.
Art. 10.- Tot allò no previst en aquest reglament, serà resolt d’acord amb
el consens del Comitè Organitzador.
Art. 11.- L’organització no es fa responsable dels danys i perjudicis
morals i/o materials que puguin causar o causar-ne els participants i espectadors
abans, durant o després de la prova.
La sola inscripció en aquesta marxa implica la total acceptació del present
Reglament.
Consells:
- En cas d'abandonar la marxa, fer-ho en un control o al punt
d’avituallament més proper i avisar a algun membre de l’organització.
- La ruta es recomanable a totes les edats i nivells.
- Sigueu respectuosos amb la natura i amb els altres participants.
El Comitè
Organitzador.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada